Letters to God

10:31 AM

Dear God,

Aku tidak tahu apa lagi yang harus aku lakukan. Aku sangat mencintai mereka. For me, they are my soul and my everything. Aku tidak tahu apa yang akan terjadi pada diriku bila aku kehilangan mereka. Bila aku kehilangan senyuman mereka, bila aku kehilangan canda tawa mereka, bila aku kehilangan uluran tangan mereka, dan bila aku kehilangan apa pun yang ada yang dapat menyejukkan hatiku yang berasal dari mereka.

Mungkin aku hanya takut. Aku takut sehingga aku tidak berani untuk mencoba. Aku takut hingga aku sulit untuk bernafas dan tertawa. Aku takut if he knows the truth, it will change everything. I just scared if it will destroys all of my life because i don't know if i can handle it.

I can't do anything else beside ask You and pray to You everytime, everyday, every hour, every minute, and every second. Please, never let my true happiness go away from my life. Because, if You do that, maybe i will ask you to let me die as soon as possible.



Love,
Sylvia

(inspired by Letters to God movie)

You Might Also Like

0 Comments