Lelaki itu BUAYA

6:16 AM

maaf, post ini ditujukan kepada lelaki buaya darat di luar sana. Semoga, setelah melihat post ini, dirinya akan berubah menjadi lelaki yang baik


   Lelaki Buaya Darat, adalah seorang lelaki yang selalu mempermainkan perasaan seorang wanita, Lelaki Buaya Darat, adalah seorang lelaki yang selalu menganggap wanita adalah bonekanya, Lelaki Buaya Darat, adalah seorang lelaki yang selalu ingkar janji hanya untuk menemui kekasih hatinya yang lain diluar sana, Lelaki Buaya Darat, adalah seorang lelaki yang lebih mementingkan kemauannya sendiri ketimbang memperhatikan kemauan sang wanita, Lelaki Buaya Darat, adalah seorang lelaki yang menganggap dirinya adalah pria yang paling tampan sedunia, padahal dirinya tidak lebih dari seorang pria pengecut,

Banyak yang bilang, Wanita suka digombalin oleh lelaki buaya darat. ya, meski terdengar aneh, tetapi aku mengiyakan pernyataan itu. Wanita memang adalah makhluk yang sangat lemah & rapuh. wanita selalu saja luluh & luluh apabila digombali oleh perkataan manis lelaki buaya darat. Walau sedih, walau marah & kesal, tetapi itulah fakta yang ada dalam kehidupan ini

Aku, diriku, terjebak dalam permainan seorang lelaki buaya darat. Menyesal, itulah perasaan yang aku rasakan saat ini. Menyesal karena aku telah terlalu mengharapkan dirinya. Menyesal karena aku telah menjadi seorang wanita yang lemah dan rapuh. Wanita yang tidak berdaya melawan perkataan manis dari seorang lelaki buaya darat



love,

Sylvia

You Might Also Like

0 Comments